ponedjeljak, 30. prosinca 2019.

ВИ БЛАГОДАРАМ

Ви благодарам...

Полека се приближува крајот на 2019 година која ја оставаме иза нас,само уште малку не дели времето да влезиме во Новата 2020 година.
Уште еднаш да се потсетиме на убавите моменти од оваа година кога чуствувавме радост,а тешките моменти тоа беша само нова лекција која требаше да ја научиме а се вика живот. Сваќаме дека животот е многу брз и едини кој нема повраток ...
Најубавите моменти во мојот живот,така и оваа година е мојата фамилија кој се гордот и радост моја.
Им благодара за сета љубов,за сите топли зборови кој во мене будат живот,насмевки топли полна душа ВИ БЛАГОДАРАМ најмили мој деца.
Голема благодарност и за оваа година сакам да исптатам по страниците на светлината и до моите сестри,роднини и пријатели.
Да ја испратиме 2019 година со почит и благодарност.
Новата 2020 година да ја дочекам со пресрет на убава мисла,благословена божја љубов,да ни биди светлина на патот кој се вика живот.
СРЕЌНА НОВА ГОДИНА.

Соња Таировска Ѓурчак.
28.12.2019 Улм

Nema komentara:

Objavi komentar