petak, 19. listopada 2018.

СЕГА СУМ ДОМА

СЕГА СУМ ДОМА    Во Скопје и , Во книгата бр: 9

Светот е убав,светот е многу убав,мојата родина, мојата Татковина најубава од цел свет.Сега,да се биди тука,да се осети топлината да се види светлинатса да се допр вистината ,понос и гордост е од љубовта.
Сега сум дома !
Да се пишува да се твори и род да се стори,значи да се сака,да се сака треба да се моли молитвата е светлината на љубовта.
Преку љубовта се искажува желбата желбата на животот.
И во туѓината се сака Татковината.
Туѓинец сум во туѓа земја! А ги следам изворите на рајот од мојата Татковина.
Скитник, странец со полна надеж, за  мојата земја.
Не, несеплашам од далечината
Некој,некој  ми ја кради вистината.
Се плашам од темнимнината на времето.
А јас сум уште странец.
Сега сум дома.
И сега во овој час, ги изговара зборовите мојата душа,ТЕ САКАМ МАКЕДОНИЈО,ТИ БЛАГОДАРАМ ТАТКОВИНО.
На оваа прекрасна манифестација го слушам внатрешното шепотење и жуборот на моето срце,го следам изворот на љубовта од мојата родина.Во туѓина молам и   постам, долгиот пост ја преставува мојата далечина.Далеку е мојата Татковина .А сепак многу блиску,толку блиску се раѓа со  зората,а утрото ја носи пак љубовта која ме милува и гали а тоа е мојата родина мојата МАКЕДОНИЈА. Ви благодарам на сите присутни,што и дадовте богаство на оваа преубава промоција на овие творештва кој оставаат белег во литературата во културата,остаават толина запис во корените на Македонската почва.Каде да бидиш,со кого да бидиш само прав човек биди ,биди пратеник Македонски  чувааја и сајака утробата МАКЕДОНСКА,понесете радост понесете љубов,секаде во светот од Македонија.ВИ БЛАГОДАРАМ

Nema komentara:

Objavi komentar